مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 19:572022-08-03سياسي

قدمگاه شهیدان است این شهر| مردم حسینی اصفهان میزبان اهالی بهشت خواهند بود


همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) پیکر مطهر سه تن از شهدای تازه تفحص شده اصفهان روز پنجشنبه 13 مردادماه از پل بزرگمهر به سمت گلستان شهدا بر دستان مردم حسینی اصفهان تشییع خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) پیکر مطهر سه تن از شهدای تازه تفحص شده اصفهان روز پنجشنبه مورخ 13 مردادماه ساعت 18 از پل بزرگمهر به سمت گلستان شهدا بر دستان مردم عزادار اصفهان تشییع خواهند شد.

  غلامرضا رضایی، جانشین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون جزییات برنامه تشییع سه شهید تازه تفحص شده اظهار داشت: برنامه تشییع شهدای تازه تفحص شده روز پنجشنبه ساعت 18 از چهارراه آبشار، ابتدای خیابان امام سجاد(ع) به سمت گلستان شهدا خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه پس از مراسم تشییع، شهدا به سمت شهرستان های خود منتقل می شوند، افزود: شهدای تفحص شده از شهرستان های نجف آباد، خمینی شهر و سمیرم هستند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مراسم در دهه اول محرم است، از تمام مردم دعوت می کنیم برای تکریم شهدا در این مراسم حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمگاه شهیدان است این شهر| مردم حسینی اصفهان میزبان اهالی بهشت خواهند بود

قدمگاه شهیدان است این شهر| مردم حسینی اصفهان میزبان اهالی بهشت خواهند بود